تغییر دکوراسیون آشپزخانه با شیرآلات kwc
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

اگر بخواهیم واقع بین باشیم و راجع به این صنعت داخلی شیرآلات نظر بدیم در طی چند سال اخیر تولیدکنندگان کشورمان یه سطح بالا و خوبی در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی رسیده اند و حرف های خوبی برا زدن دارند.

با یکی دیگر از مقالات فروشگاه شیرآلات ماوی هام با ما همراه باشید

البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. با یک حساب سرانگشتی می‌شود گفت که با این شرایط، خرید شیرآلات از بازار داخلی بسیار عاقلانه تر است! در این مقاله ما برای انتخاب درست و مطمئن همراه شما هستیم و ۷ برند برتر شیرآلات ایرانی در سال اخیر را معرفی و بررسی می‌کنیم.

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟!

اجازه بدهید جواب این سوال را با یک سوال مطرح کنیم! انتظار شما از شیرآلات در خانه‌تان چیست؟!

احتمالا مهمترین خواسته این است که کیفیت بدنه مطلوبی داشته باشد و با چند ماه استفاده در برابر آب، زنگ نزند.

طراحی ظاهری جذاب هم به اندازه کیفیت و جنس شیرآلات مهم است.

تنوع در رنگ و سبک داشته باشد تا بتوان برای فضاهای مختلف انتخاب متناسب‌تری داشت.

آبکاری باکیفیت داشته باشد و بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود.

قیمت و ماندگاری مناسبی داشته باشد.

قطعات باکیفیتی درون آن به کار رفته باشد.

و…

خرید شیرآلات KWC

تقریبا تمام انتظارات از یک شیرآلات در موارد فوق خلاصه می‌شود. قسمت جذاب ماجرا این است که شیرآلات برتر ایرانی تمام انتظارات فوق را با قیمت پایین‌تر از نمونه‌های خارجی برای شما فراهم می‌کنند:

تمام برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای تنه‌ی شیرآلات از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند که با مقاومت و استحکام بالا، بهترین ماده برای سطوح و اجزای داخلی شیرآلات است. به علاوه برنج به دلیل خورده نشدن توسط آب، سلامت مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل حفظ می‌کند.

طراحی ظاهری و تنوع سبک در شیرآلات ایرانی بدون اغراق پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، برای اثبات می‌توانید چند نمونه از شیرآلات جذاب درخشان را مشاهده کنید.

آبکاری در شیرآلات مطرح ایرانی درست مانند نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک انجام می‌شود. علاوه بر این دو آبکاری رایج، در نمونه‌هایی مانند شیر آکوا درخشان از تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) استفاده شده که مقاومت رنگ بسیار بالایی دارد. یک آبکاری مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.

قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا هستند.

 

KWC یک برند با اصالت سوییسی است که در سال 1380 با عقد قراردادی با شرکت شیرآلات ایران رسما همکاری خود را با این برند در ایران آغاز نمود، با توجه به نوع همکاری، تمامی محصولات KWC با تکنولوژی کاملا متفاوت نصبت به دیگر برند‌ها تولید می‌شود و معمولا محصولات این برند به صورت چشمی، لمسی، توکار روانه بازار می‌شود.

 

پرطرفدارترین محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

این برند دارای محصولات متنوعی برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی منازل، هتل‌ها، محیط ‌های اداری، آشپزخانه‌های حرفه‌ای و اسپاها دارد.
محصولات کی دبلیو سی شامل شیرآلات بهداشتی برای حمام اعم از دوش حمام و شیر روشویی، شیرآلات آشپزخانه برای شستشوی ظروف، شیرآلات توکار برای حمام و آشپزخانه و شیرآلات هوشمند و اتوماتیک برای استفاده در مکان‌های اداری و تجاری هستند.

محصولات این شرکت تنوع بسیاری دارند که ممکن است انتخاب شما را برای خرید شیرآلات KWC کمی سخت کند. با شناخت بهتر انواع مدل‌های محصولات این برند، محصول مورد نظر و ست کامل شیرآلات محبوبتان را به راحتی انتخاب کنید.

پس از بررسی مدل‌های آن می‌توانید بهترین مدل شیرآلات KWC را انتخاب کنید و با خرید آن از فروشگاه ماوی هام سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مدل آوا

ست کامل آوا طراحی مدرن و قیمت مناسبی دارد که با خرید آن می‌توانید به زیبایی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام منزلتان بیافزایید. ست شیرآلات آوا رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. قیمت این ست کامل نسبت به طراحی منحصر به فرد آن بسیار مناسب است که می‌توانید با خرید ست کامل این مدل از آن برای ایجاد هارمونی در شیرآلات بهداشتی منزلتان بهره ببرید.

مدل ریتا

با خرید ست کامل ریتا از شیر آشپزخانه، شیر دستشویی اهرمی و شیر حمام بهره‌مند خواهید شد. این مدل دارای رنگ‌های کلاسیک و قیمت مناسب است که با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد. تنوع قیمت در مدل ریتا انتخاب و خرید ست کامل این شیرآلات بهداشتی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مدل ورونا

طراحی این ست شیرآلات تا حدودی انتزاعی و مناسب برای افراد خاص پسند است. همچنین قیمت ست کامل مدل ورونا فروش آن را بالا برده است. با خرید این مدل از شیرآلات KWC جلوه‌ای خاص و دیدنی به منزل خود اضافه کنید. خرید ست کامل ورونا در رنگ‌های طلایی و استیل امکان پذیر است. قیمت این مدل نیز ارزش خرید آن را بالا برده است.

شیرآلات KWC

مدل زو

مدل زو شرکت کی دبلیو سی یکی از شیرآلات آشپزخانه این شرکت با قیمت مقرون به‌صرفه است که در سال ۲۰۱۶ جوایز برتری در اروپا دریافت کرده است.
ست کامل مدل به تکنولوژی نورپردازی مجهز است که یکی از مشخصه‌های ویژه طراحی این محصول است و می‌توانید حین خرید آن را در نظر داشته باشید.
قیمت‌ خرید این ست کامل از شیرآلات KWC با وجود جوایز دریافتی آن ارزان است. شما با خرید این ست می‌توانید یکی از افتخارات این برند را به منزلتان بیافزایید. ست زو طراحی منحنی شکل دارد که تماشای آن نرمی و لطافت را به بینندگان القا می‌کند.

مدل زئوس

رنگ‌های مشکی و سفید محصولات در این مدل بسیار جذاب و خاص هستند. ست کامل مدل زئوس با قیمت مناسبی که دارد باعث افزایش طرفداران آن برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی و حمام شده است.
شیر دستشویی اهرمی این مدل قابلیت آب‌دهی ۱۲ لیتر در دقیقه را دارد. با خرید این مدل زیبایی به خانه شما اضافه می‌شود و به دلیل سادگی آن با دکوراسیون منزلتان هارمونی ایجاد خواهد شد. با توجه به قیمت ست کامل مدل زئوس با خرید آن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

مدل جنسیس

نگاه به طراحی ست جنسیس مانند نگاه کردن به آینده است. هنر به کار رفته در طراحی این محصول مناسب برای افراد جوان است که با تکنولوژی و دنیای آینده آشنا هستند.
اگر قصد استعلام قیمت مدل جنسیس را دارید باید اشاره کنیم تنوع رنگ در این محصول کمی محدود است و فقط در رنگ نقره‌ای و جنس استیل در دسترس برای خرید مشتریان است. شیر حمام این ست کامل دارای یک کارتریج ترموستاتیک است که در کنترل دما به شما کمک می‌کند.
شما می‌توانید پس از خرید مدل جنسیس دمای دلخواهتان را هنگام حمام کردن تنظیم کرده و آن را در حرارت مورد نظر متوقف کنید. با توجه به قابلیت منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در ست کامل این محصول پرداخت قیمتی بالاتر برای داشتن حمامی آرامش بخش به راحتی توجیه‌کننده است.

مدل مریت

مدل مریت طراحی بسیار ظریف و شیکی دارد. شما می‌توانید ست کامل این مدل را به قیمت ارزان و در رنگ‌های طلایی و استیل خریداری کنید.
شیر اهرمی جوی استیک این مدل قابلیت آب دهی ۱۲٫۹ لیتر آب را در دقیقه دارد و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این محصول از پاشیده شدن آب جلوگیری می‌کند. خرید این ست کامل مناسب افرادی است که به ظرافت و جزئیات اهمیت می‌دهند و دنبال شیرآلات بهداشتی با قیمت خوب می‌گردند.

مدل ملودا

مدل ملودا طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد. با خرید ست کامل این محصول می‌توانید از زیبایی در حین سادگی آن لذت ببرید و با توجه به قیمت آن زیاد نیز هزینه نکنید. این مدل تنوع رنگی محدودی دارد، ولی با توجه به قیمت ست کامل آن می‌توانید پس از خرید زیبایی دکوراسیون منزل خود را افزایش دهید.


مدل‌ های توکار KWC


مدل‌های ورونا، زو و آوا از محصولاتی هستند که ست کامل مدل‌های توکار با قیمت شگفت‌انگیز دارند. شیرآلات توکار برای دوش حمام، شیر تنظیم آب حمام، شلنگ و شیر توالت و شیر روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید ست کامل یکی از مدل‌های توکار شیرآلات کی دبلیو سی می‌توانید از کارایی و ظرافت آن‌ها لذت ببرید.
پس از پرس‌وجو در مورد قیمت این مدل و با خرید این ست کامل می‌توانید از جلوه آن در حمام و سرویس بهداشتی خود لذت ببرید.

 

جنبه ظاهری در شیرآلات

 


جنبه ظاهری شیرآلات ساختمانی صرفا یک طرف قضیه را پوشش می‌دهد ولی اصل قضیه مربوط به کیفیت و دوام بهترین شیرآلات ساختمانی است، آلیاژ‌های به کار رفته، متریال و شیوه رنگ آمیزی یکی از معیار‌های مهم در تعیین کیفیت این محصولات است، البته در شیر‌های اهرمی یک نکته‌ای که بسیار بر کیفیت این نوع از شیرآلات می‌تواند تاثیر بگذارد، کیفیت بکار رفته در کارتریج این شیرآلات است، البته در این موضوع حق با شماست که نتوانید کیفیت کارتریج را تشخیص دهید زیرا کارتریج در دل شیرآلات قرار دارد و با چشم قآبل رویت نیست و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید خرید از بهترین برند‌های شیرآلات ساختمانی است .

چکیده نکات:

* شیرآلات در زیبا سازی دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارند.

* نوع آلیاژ و سطح کیفیت رنگ طول عمر شیر را مشخص می‌کنند.

* کیفیت کارتریج از جزئی‌ترین نکات مهم در کیفیت شیرآلات ساختمانی است.

چکیده کلیات:
با توجه به تاثیر شیرآلات در زیبایی خانه انتخآب بهترین برند شیرآلات ساختمانی کار بسیار دشواری می‌باشد و باید در انتخآب بهترین شیرآلات نهایت دقت را داشته باشید که در پروسه ساخت از آلیاژ، رنگ و کارتریج مناسب استفاده شود.

مصرف آب در شیرآلات ساختمانی


یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آن‌ها خواهد بود همانطور که می‌دانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد.
با توجه به تغییر نسل تمامی شیر‌ها از حالت کلاسیک به حالت اهرمی پارامتر‌های مصرف آب کاملا تغییر پیدا کرده و میزان دبی آب، به توری خروجی برای پودری کردن آب و کیفیت کارتریج بستگی دارد، شیرآلاتی که از توری ریز و با کیفیت استفاده می‌کنند در مصرف آب می‌توانند تاثیر چشمگیری داشته باشند، اما عامل اصل در میزان مصرف آب کارتریج می‌باشد؛ اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کارتریج چیست؟ کارتریج قلب شیرآلات اهرمی است که در یک قسمت آن اهرم قرار دارد و در قسمت دیگر آن حفره‌های که آب از لوله به آن‌ها منتقل و به واسطه میزان چرخش آن به سمت چپ آب گرم‌تر خواهد شد.

 

کی دبلیوسی

 

اهمیت مصرف آب در کشور همواره یک وظیفه ملی و دغدغه های نهادهای دولتی و خصوصی بوده است . مصرف سرانه بالای کشور در مقایسه با مصرف اروپا هشدار دهنده می باشد . بحران الگوی مصرف آب ضرورت احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و طراحی چشمگیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد.

 

شیرآلات kwc،تجربه شیرآلات تولیدی کشور سوییس

 

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران که ما آن را با عنوان شیرآلات kwc می شناسیم ، در سال ۱۳۶۳ تحت لیسانس شرکت kwc کشور سوییس در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید .

فلسفه شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc با توجه به بحران الگوی مصرف آب در کشور ، ضرورت احداث کارخانه ای مجهز به ماشین آلات پیشرفته و با استاندارد های بالا که توانایی تولید شیرهای کم مصرف،با کیفیت و طراحی چشمگیر که دارای استاندارد های ملی باشد را ایجاد کرد .

انواع محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc ایران در حال حاضر تولیدکننده شیر آلات ساختمانی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی می باشد . شما می توانیدبرای خرید شیرآلات kwc به سایت ساختمان صنعت مراجعه کنید و با مقایسه محصولات مختلف ، انتخاب مناسب خود را انجام دهید .

همچنین میتوانید برای خواندن کامل این مطلب به سایت منبع ماوی هام مراجعه کنید

 

 

https://maviham.com/blog/review-of-the-best-kwc-faucet-models-introduction-of-8-best-models/

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید